HOMO- BI- OCH TRANS-FUNKISAR, SE HIT!!!

Sex och samlevnad

Moderator: Moderatorgruppen

Hekate
Kontakt:

HOMO- BI- OCH TRANS-FUNKISAR, SE HIT!!!

Inlägg av Hekate » mån 03 apr 2006, 17:27

Ni har säkert läst om Fhobit eller kanske t o m varit involverad i något tidigare sammanhang? Men för er som inte vet kan jag berätta att detta är en nybildad organisation, fristående från RFSL (vilket den inte var innan) för homo-bi- och transexuella personer med funktionshinder. Versksamheten har börjat ta form så smått och vi håller på med en informationsbroschyr, där vi presenterar föreningen, avlivar myter och fördomar om sex och funktionshinder mm. Och så ska vi ha personliga berättelser. Men vi har inte mycket material alls. Så därför söker vi efter personer inom målgruppen som vill och har en historia att berätta.

Ex: "Mitt första möte med gayvärlden", "Så blev jag bemött när jag kom ut/raggade". Whatever. Berätta gärna om det som varit negativt och jobbigt, men också om det som varit bra!

Detta är reglerna:
- Max 3000 tecken.
- Senast: 2 maj (OBS! preliminärt...)
- Till mail: fhobit@spray.se

Gå gärna in och kika på hemsidan: http://www.fhobit.se. Där finns ännu inte så mycket, men lägg den i faforiter, för mer saker kommer, det lovar jag!

Sprid gärna detta vidare till folk som ni tror skulle vilja delta!

MVH Fhobit styrelsen
"Every woman should have four pets in her life. A mink in her closet, a jaguar in her garage, a tiger in her bed, and a jackass who pays for everything."

/Paris Hilton